Select Page

РЕЗУЛТАТИ КОНКУРСА ЗА НАСТАВНО ОСОБЉЕ ЗА УЧЕШЋЕ У ЕРАЗМУС+ ПРОЈЕКТУ

РЕЗУЛТАТИ КОНКУРСА ЗА НАСТАВНО ОСОБЉЕ ЗА УЧЕШЋЕ У ЕРАЗМУС+ ПРОЈЕКТУ: 

Development of Competences for Integrative Teaching/Learning in Digital Age – Challenges of Modern Education

                PROJECT NUMBER: 2022 -1 – RS01 – KA122SCH – 000076704   

Поштоване колеге и колегинице,

Према наведеним критеријумима и достављеној документацији, обавештавамо вас да су за учешће на пројекту изабрани следећи кандидати:

1)         Милена Радовановић (Шпански језик и Језик, медији и култура, координатор)

2)         Љиљана Слијепчевић  (Немачки језик, члан пројектног тима)

3)         Санда Баљошевић (Математика, Програмирање, Примена рачунара)

4)         Татјана Хаџипетровић (Историја)

5)         Александра Филиповић (Руски језик и Језик, медији и култура)

У случају да неко одустане, на резервној листи су:

1)         Ђурђија Јеленковић (Физика, Примењене Науке)

2)         Андријана Мијаиловић (Француски језик)

Пројектни тим захваљује на интересовању свима који су се пријавили!

У Београду,

23. септембар 2022. године

Повезане вести

Позив за Ноћ истраживача

Поново , након неколико година, наши ученици учествују на манифестацији "Ноћи истраживача". Штанд наше гимназије биће на платоу, Студентском Тргу. Дођите и подржите наше ученике. 29.9.2023, у периоду од 16 до 22 часа. Чекамо вас! :)...

Позив за дељење примера добре праксе

Позив за дељење примера добре праксе

Уважене колеге и колегинице,  Наш први Еразмус+ пројекат "Развој компетенција наставника за интегративну наставу/учење у дигитално доба", полако се приближава крају. После радионица, предстоји нам објава приручника у дигиталном облику са примерима добре праксе....

Семинар “Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске”

Семинар “Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске”

У нашој школи 22.8.2023. године, одржан је семинар под називом – Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске Циљ семинара је био да наставници додатно развију компетенције за планирање, праћење, вредновање и документовање запажања о образовним...